Work & Holiday

Har suttigt halva kvällen och försökt ansöka om visum för australien resan men de blev nå strul då jag har medborgarskap i 2 länder och mitt usa pass gick ut 95. Eftersom jag inte ha behövt använda de passet sen 95 så har jag inte förnyat de och då ville inte hemsidan gå till nästa steg eftersom dom tyckte att nåt inte stämde.. Liiite irriterade! Så imorgon ska jag iväg till resia och kolla om dom kan hjälpa mig med de. Dom är så himla noga med såntdär så jag vill vara säker på att allt blir rätt så jag kommer in i landet och slipper åka dom ca 36 timmarna tillbaka. Börja faktiskt kännas lite läskigt, har inte rest så här långt själv nångång. Men om mormor som inte kunde nån engelska lyckades när hon va 62 så borde jag oxå komma fram. :) Har mailat lite med Gabbi en tjej som jobbade på Vero förut, hon åker nästa lördag ner så vi ska träffas och resa norrut tillsammans när jag kommer dit. :) Spännande! Åker om troligen mindre än tre veckor kanske mindre än två oxå :D
Imorgon ska jag oxå på stan med Sissi och hennes föräldrar, vi ska få se balklänningen som hon har valt ut. :) Åhh jag som älskar allt som har med bal och balklänningar att göra! Sen ska vi gå och träna. Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite ur boken jag fick i julklapp. :)



Kommentarer
Madde Moe

Hahhaha Fan vad vi är balfanatiker du och jag Cissi!!! XDXDXDXD

2010-01-22 @ 20:22:36
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0