Sunshine

Jag kan inte riktigt fatta att jag har vart har nere i 6 manader redan! Ett halv ar, kanns helt galet for tiden gar sa jakla fort! :p Som Jimmy sa igar nu har vi redan gatt halvvags nu ar de bara nerfor usch va de inte lat kul hahah! Om tiden gar lika fort resten av tiden sa ar juh vi snart hemma igen. :p Ar sa himmla glad jag jag valde att gora denna resa, hade inga planer alls vad jag skulle gora har nere utan skulle ta de lite som de kom. Blev bara less pa allt i Ostersund och ville bara komma bort ett tag och ojojoj vad bra de blev!! Upplever massor varje dag traffar helt nya personen som jag aldrig skulle traffat annars och vaxer varje dag som person. De ar nog de basta valet jag nagonsin gjort! Tack vare smarta tog jag detta beslut och jag angrar inte en sekund, detta maste bara vara bevis pa att allt sker av en anledning och allt ont kommer med nagot gott i langden. :)

Jimmy har alla fall fatt en promotion till skanner! Sa glad for hans skull, far 4 dollar mer i timmen vilket gor han en valdigt rik man plus att han inte behover lyfta massa tunga lador lika ofta och paja ryggen. :p

En nyhet har jag till er alla, nu har vi sagt upp lagenheten och ska flytta ut den 31 Juli kanns lite trakigt att flytta fran lagenheten for den ar perfekt. Men vi bada tycker att de ar dax for nya aventyr plus att vi vill bo lite billigare sa att vi kan spara mer pengar sa vi kan gora massa roligare saker sen nar vi reser vidare. Sa vi ska flytta in i ett share house eller lagenhet lar de bli for vi vill fortfarande bo i stan! Sa nu blir de leta nytt boende och hoppas vi hittar na roliga manniskor att flytta in med. :)



Kommentarer
Mommy

Men grattis! Nya mål-härligt att ni går vidare i äventyret. O,du hinner komma in i jobbet under tiden - lycka till godingar <3 from kylan utomhus på Stensgård

2010-07-14 @ 17:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0