Skor

Ligger och designar skor i vantan pa att trottheten ska komma. Jaklar va kul de ar for en sko nord som jag! Skor ar de basta jag vet nar de galler att shoppa, en snygg sko ar ett maste sen om de ar skont eller inte ar mindre viktigt fotterna blir taligare efter ett tag. :p Alla fall sa kan man designa egna skor pa nelly.com mycke fula bidrag nagra snygga och nagra kalas-snygga-bara-maste-ha-dojor (mina). Kanske skulle bli sko designer, skulle passa mig som hur bra som helst och vilket roligt jobb! Mitt mal ar att gora snygga ovanliga klacke skor som ar skona att ga i, plus att jag ska forsoka att gora varlden lite snyggare med att forbjuda foppa-tofflor utomhus!!!!! Till er som anvander de helt ok pa jobbet helt ok hemma men inte ok ute bland folk! Pa jobbet ar okej for om man ska sta och ga hela dagen sa forstar jag att de ar bra men till och fran jobbet ska du banne mig ha skor du kanner dig snygg i!

Alla fall nu ska ni fa se vad jag har hittat pa for nat, tva par skor som jag vill ha NU. :)


Har
 kan du rosta om du skulle vilja pa min fracka zebra sko




En lite mer sommrig sko som jag garna skulle vilja ha pa stuts! Puder rosa med blommigt innertyg rosta har for den dojan. Jag skulle juh som bli glad om ni rosta sa jag kanske fick min sko tillverkad! :)

Varfor ar de san brist pa snygga skor i sverige?! Eller alla fall i ostersund alla ar som varandra lik. Jag ar ganska enkel i sko smak, vill inte ha massa krimskrams men en snygg sko i lite kvalitet till inte svindyrt pris ska de va sa svart?

Till min kara Jimmy som tycker att jag har pa tok for manga skor med mig (jag vet knappt va? som att man kan ha for manga skor?!) Jag kan inte ra for de alska skor ligger i blodet, ligger i generna, far skylla pa min alskade mamma de ar henne jag arft de fran serru. Eller hur mamms? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0