Ar mindre bra pa de hara..

Ligger fortfarande och tycker annu mer synd om mig sjalv, jag ar inte duktig pa att vara sjuk. Ar uppe och gor for mycke saker som min kropp igentligen inte orkar, men jag vagrar att inse de. Sen nar jag ligger i sangen eller soffan helt utslagen sa vill jag bara grata for att jag inte kan gora saker som jag brukar kunna gora. De ar en anstrangning att bara slapa sig upp till toan for att hamta en ny toa rulle, snyter namligen upp dom ratt fort. Ljuset i mitt tillfalliga morker ar Jimmy, han lagar mat at mig gar och handlar, tar ur diskmaskinen och bast av allt sa fick jag en overaskning igar! :) Ni vet hur mycke jag aaalskar de. :) Jag fick en skvaller tidningo, choklad och han hade hyrt tva filmer for att fa mig pa andra tankar vilken kille va?! De gjorde min dag eller dagar hade inte last ut tidningen sa fick njuta av de idag oxa. :D Nae nu ska jag sova for imorgon har jag namligen planerat att vara frisk nar jag vaknar punkt.
En liten tanke bara innan vi skills at, vart kommer allt snor ifran? jaja lite akligt men halla vart kommer de ifran? Aldrig att jag har allt de snoret fran borjan i kroppen, de far helt enkelt inte plats! Produserar kroppen hela tiden nytt eller va vill de mig? Nae de blir en google pa den.



Kommentarer
Madde

Brukar oxå undra det XD!

2010-06-29 @ 13:10:13
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0