Glad Midsommar!

Haft en riktigt mysig dag idag med lite midsommar firande. :) Jag och Jimmy bestamde oss for att picknick i botanical garden inte langt hemifran, gick forst till Subway for att kopa en macka var (tankte forst gora egna meen de blev som smidigast att kopa klara) Gott va de i vilket fall och smirnoff till de. Lange sen jag va pa picknick sa de tyckte vi bada va riktigt mysigt. Tyvarr sa va de inte stralande sol som jag hade bestallt men de va val 22 grader eller nat anda. :) Lag dar pa varan filt tills fem tiden sa gick vi hemat igen. Nu har karln gatt till jobbet och jag sitter och soker jobb med lite kexchoklad som sallskap. :p
Saknar alla dar hemma idag nar man far hora vad alla har planerat, men de kommer flera. :) Tycker att de inte ar nan big deal midsommar om man inte firar med vanner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0