Grattis!

Idag vill jag saga ett stort GRATTIS till alla studenter! Njut av dagen for jag har hort att de ar den roligaste dagen i skoltiden och att den tyvarr bara kommer en gang. Sjalv hade jag garna tagigt studenten igen for de va en san jakla harlig tid menmen. :p
Idag ar de tydligen tennis som star pa schemat, Jimmy och Pelle ska aka och spela de och tydligen sa ska jag hanga med. De ar en solig dag idag, forsta pa ett tag faktiskt sa de kan bli skont att kika pa lite tennis i solen. Sen ma jag juh kolla om han verkligen ar sa pass bra som han sager. :p Sen i eftermiddag/kvall sa blir det sex and the city! :D
Nae men nu ma jag gora mig klar for dagen. :)



Grattis till studenten Cecilia Magnusson!! Onskar jag kunde vara hos dig och fira din dag idag, men du finns i mina tankar och jag hoppas att du har varldens basta dag gumman!! <3


Kommentarer
Cecilia

Taaack så jättemycket gumman!! Jag hade en underbar dag!! Hur bra som helst! Saknar dig enormt mycket <3<3<3

2010-06-07 @ 18:45:01
URL: http://ceeciliam.blogg.se/
Cecilia

Taaaack så jättemycket gumman min!! Önskar att du var här och förgyllde min dag ännu mer!! Jag hade en underbar dag! Saknar dig oändligt mycket darl!! <3<3

2010-06-07 @ 18:48:01
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0