Natt

Ar sa trott att jag inte orka sova, da ar de illa assa! Kan inte somna sa nu ligger jag och laser bloggar istallet men jag tycker allt att mina kara vanner uppdaterar lite val sallan. ;) Okej jag kanske inte ska saga nat men jag tycker om att lasa era blogga serru. :)
Sen kan jag inte pasta att mina alskade grannar pa vaningen ovanfor gor min somn mycke enklare, tror namligen att dom ma ha en elefant som bor dar uppe eller nat. Spelar ingen roll vilken tid pa dygnet de ar alltid bankar de och smaller de i taket hos oss. Sen ar de oxa fest i granden utanfor fonstret, de blir som eko mellan husvaggarna sa att de later jatte mycke. Lite kul att kika ner ibland och kollla vad dom har for sig, alltid nat konstigt pa helgern. Idag svar jag pa att de va na slags sekt mote eller nat. Dom sitter pa marken pa asfalt i en grand och gor ljud typ sjunger men de ar bara oljud inte sang utan typ brol/stoningar/rop och sla i pinnar och gud vet allt..
Nee nu ar de bast jag slutar innan detta inlagg blir knappare, imorgon blir de utgang alla fall. Pelle fyller 23 pa mandag sa de ska vi allt kunna fira lite i forvag. :)
Godnatt puss!



Kommentarer
Frida

Hej, jag själv har The Family som favorit klubb.

De flesta ställena i Valley kör på sån musik. Men musiken som spelar beror också helt på vilket DJ de har där den kvällen :)



Beoende lite på vilken typ av musik du gillar så finns det olika klubbar som är bra. Testa The Met eller Empire. Birdees brukar också ha bra musik fast blir mer liknande family musiken efter tolv.



Om du inte vill hänga i the valley utan letar efter något i svensk klubb stil med R&B och grejs så är det Down Underbar i City som gäller :)



Hoppas detta hjälp någorlunda!

2010-06-19 @ 04:53:41
URL: http://fridauddman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0