Te

Usch vaknade till i morse nar Jimmy kom hem med sjukt ont i halsen kandes som den hade blivigt dubbel sa stor under natten... Men jag somnade om igen sen nar jag vaknade sa va de liite battre men de ar anda tjockt dar inne sa nu har jag vart och kopt te (hallon och persika) och apelsiner, aldrig att jag tanker bli sjuk. Varfor ska de alltid va min hals som spokar? De ar en liten kottel eller knol dar inne som borjar gora as ont sen som sprider den sig efter ett par dagar. Sa min tanke ar kan man inte bara skara bort den nedrans knolen?

Idag har de alla fall vart fint vader +22 sol blandat med moln, hoppas att de ar lika bra imorgon far da blir de midsommar firande med picknick i parken. :) Va pa Ikea igar for att kopa lite svensk mat, blidde ingen sill for de ar de ingen av oss som ater. :p Kopte aven ett vinglas sa nu slipper jag dricka vin ur en mugg! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0