Today

Kanner att jag ar i ett flow nu men inlagg. Men nu kan jag de for min lilla data yeay! :)
Idag kan man saga har vart en riktig tennis dag. Borjade med att aka till universitetet for att spela tennis, eller ja fota for min del, shit va stort och underbart harligt fint de unversitetet var! Latt kunna plugga dar om de fanns na roliga kurser men de gjorde de inte.. Aja men hyrde alla fall en bana och dom borjade spela, jaa de gick val sisadar i borjan kan man val saga. Kanske inte va jatte impad med tanke pa deras skrytande innan hade juh super hoga forhoppningar men efter typ en halv timme borjade bli lite flyt i de hela. Kul va de alla fall att kika pa. :) Dock lite kallt for de blaste tydligen ska de bli 10 grader kallare nasta vecka! Jag har fan inte klader for 10 gradig kyla heller! 20 grader idag och de tyckte jag va svalt och hade kofta..
Va oxa pa Sex and the city 2 idag, den va bra tyckte jag rolig till och med Jimmy satt dar och skrocka. ;)
Nae men hurrni kanske borde sova klockan ar halv tva. Har smsat tennis resultat halv kvallen sa de blev lite senare an tankt. Kan medela att Sweden vann sa mannen blev nojd. Fuck Yeah va svarat efter medelad vinst, gott!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0