Utrymning!

Sitter och kikar pa nar Jimmy packar och plotsligt ljuder brand alarmet i varat hus! Jag oppnar dorren for att kolla om de verkligen ar de, de ar de. Jag kutar hamtar min vaska och satter pa mig skorna, Jimmy star dar i bara kallingar och fragar om jag ska ga ut. Eeehh jaa!! De ar fan brandlarmet! Ja har smarre panik och Jimmy seeegar sig pa med kladerna. Sen gar ner for brandtrappan, vaning 2 sa ser man att de ar rok fylde dom tva vaningarna ner. Fy fan va radd jag va da meen sen sa kanner jag den valkanda doften av "dans rok" Du vet san som dom sprutar ut pa typ discon och sant? Vi gar ut anda for att va pa den sakra sidan vi och resten av bygnaden. 3 brandbilar kommer och massa smarriga brandman okuperar lobyn. Men tror ni jag har med mig kameran for en gang skull da de ar dar jag ar? Nae.. Dock sa ar jag tacksam over att ha kamera pa mobilen. :) Efter typ 10 min sa va de lungt att ga in igen. De va na jakla puckon i granden nedanfor som har nan jakla show som satt av brandlarmet. Saftig rakning till dom kan jag tanka mig! :p
Men shit i min lada va radd jag blev skakade som ett asplov, de anda jag kunde tanka pa va fan om min nya dator forstors!! Men tank om de skulle handa att brandlarmet borjar mitt i natten da Jimmy inte ar hemma!! Jag skulle juh va skit radd! Dock sa har jag uppenbarligen battre reaktions formaga an Jimmy men anda!! Sta ute pa gatan med pyjamas helt ensam skulle inte va sa skoj. Brandlarmet later fortfarande.. Men jag ar inne och ar i sakerhet. :) Tack gode gud for falskt alarm!

Suddiga bilder fran mobilen





Kommentarer
vanessa

läskigt syrran!! men tur att det bara va falskt alarm då=)..

2010-06-14 @ 11:36:36
Madde

Hahhahahah förstår att du blev skrajj, hade fan jag oxå blivit :P!!!

2010-06-19 @ 21:00:28
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0