Fraser Island

De har hant sa mycke sen sist sa jag vet inte ans om jag orkar skriva om allt..
Vi akte allafall ut till Fraser Island och de kunde fan inte ha blivit battre!! Hade en super bra och harlig grupp pa 9 pers sammanlagt i varan chockrosa jeep, grillade drack lite vin pa kvallarna och va ute pa stranden. Pa dagarna badade vi i sjukt vackra sotvattens sjoar och aar, lag pa stranden och korde pa stranden. UNDERBART! Stralande sol nar vi va dar ute, regnade konstant tydligen 3 veckor innan och dagen efter vi kom hem regnade de, jag har juh san tur! :D Bilder ligger pa fejan, eller inte alla for jag tog over 600 pa dagar, sa kika pa dom. :)
Nu ar vi i Whitsundays och ska va har tills pa mandag, och pa mandag aker vi ut och seglar runt oarna och se blandannat whithaven beach. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0