Surfers

Jag ar helt dagavild har borta, jag har ingen aning om hur lange jag har vart har eller om de ar lordag eller mandag. :p Kanns lite skont att de inte ar viktigt har faktiskt alla dagar ar som dessamma varese de ar mandag eller lordag. :)
Igar va vi alla fall pa dreamworld en nojespark och akte massa karuseller, den basta och den varsta va wipeout oherregud! Upp och ner ut och in hogt uppe och nara marken man blev svingad runt som en disktrasa och hade ingen anning om vad som vantades men den va riktigt rolig. Va helt perfekt vader oxa de va varmt men mulet sa de va nastan inge folk sa vi slapp langa jobbiga koer som jag blir sa otalig i. :) Sag oxa en as cool tiger show sa nu mamma vill jag ha en tiger som husdjur! :D
Imorgon aker vi vidare upp till Fraiser Island, nu haller vi alla tummarna att de blir FINT och SOLIGT vader de narmsta dagarna eftersom vi ska sova i talt och kora jeep pa varldens storsta sand o, kan bli lite jobbigt om de regnar.. :p Efter de blir de att spurta upp till Whitsundays for att segla i 3 dagar och 2 natter runt de vackra oarna! :) Har inte surfat annu, vagorna ar over 2 meter och de kanns lite mastigt att borja med sisadar. :)
Miss ya! <3



Kommentarer
agneta

du har ju redan en tiger som husdjur;)miss you too! jag kommmer hellre till dig än du till mig...ok?

2010-03-06 @ 11:32:58
C

Haha jaa de ar sant men hon ma nog vaxa pa sig lite! :p Okeej de kan jag ga med pa! ;) <3

2010-03-10 @ 23:47:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0