Fredags mys

Blev Ikea idag istället, riktigt mysig dag idag faktiskt. :) De ända jag och Jimmy köpte va en till kudde och en ny toaborste. Toaborsten som fanns i lägenheten föll omkull igår och jag höll på att kräkas när jag såg va sjukt ÄKLIG den va hua får kalla kåar av bara tanken. :p Så nu har vi en fin ny om nån ville veta. xD
Och nu kanske jag slipper tjat om köttbullar ett par veckor oxå då de självklart blev lunch på Ikea. :p




Fy tusan va de regnar! Galet, de är kalas stora droppar och många av dom dessutom åskar de oxå lite mysigt är det allt hihi, kanske inte för pojkarna som gick till jobbet i spöregnet. :p Själv så sitter jag och myser i vår gröna soffa med den nya Cosmopolitan i högsta hugg. :)

Imorgon blir det utgång igen, ska till the Valley den här gången. De senaste gångerna har vi gått på Down under bar för att de är gratis, nära och billiga drinkar för brudar på lördagar. :) Men nu blir de andra bullar. :)


Kommentarer
Anonym

GU va han se nöjd ut!! ;-)

2010-05-22 @ 12:02:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0