Onsdag

Imorgon så flyttar Pelle till ett hus med 4 Aussie brudar, kan förstå att han tycker att de ska bli skönt med ett eget rum och framför allt en rikig säng! :p
Man börjar verkligen känna av att de är vinter här nu! På nätterna sover jag med båda filtarna och huttrar ändå.. Sen de senaste veckorna har de vart rätt kasst väder och bara 19- 21 grader typ. Vill ha soool och varmt så jag kan gå till South bank och sola. :) Fast jag kan inte klaga antar jag när jag får höra av mamma att de inte har vart en ända dag med sommar värme än hos er.. Eller ja i Östersund alla fall, har sett att de är fint på andra ställen. :)
Va på Australia zoo i måndags, älskar verkligen att gå på zoo men jag måste säga att de va lite av en besvikelse.. Har vart där förut och minnerna ifrån de är mycke bättre än va de va den här gången.. Inte äns den as stora krokodilen hittade vi.. Fast elephanterna va fräna! :) Ska lätt på nå sånt i Thailand sen!! :)
Annars har jag väl inget annat att roa er med, sitter och ser fast and furios tokio drift (?) och har de mysigt i sängen. :) Är sista lost avsnittet nu på tv, såg den första timmen men nu har jag lessnat. Fattar juh inget! Kan bero på att jag inte har sett de på 6år så jag kan tänka mig att de har hänt en del. :p Får fråga Martin min käre trogna lost fan hur dom kom hem igen. Eller om de va bara en dröm allt, fan va kasst slut om de vore så. :p Aja inte så insatt i de men de va ett jäkla tjat om de på tvn idag så jag va tvungen att kika. :p



Kommentarer
Anonym

hello beautiful! I hope you will get a job soooooon :-)

2010-05-26 @ 19:52:01
Carro

åhh vad fin du är vännen! klaga inte på att de e kallt! här är det ju nästan minus på natten:P saknar dig har du skype? vill prata något med diiig!

2010-05-26 @ 22:28:37
URL: http://happe.webblogg.se/
Madde

Fin du är <3 SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIG!

2010-05-27 @ 01:29:52
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0