Tiden

Är så van att alltid ha en klocka på armen och nu har den stannat...Känner sig helt handikapad utan. Tittar hela tiden ner på vänster handled och de ända min blick möts av är ett vitt märke. Må kolla om de är nån som kan byta batteriet i den imorgon. :p
Ajaa i torsdags och fredags så hade jag jobb intervju, as skönt företag!! Så ska jag LÄTT driva mitt blivande företag och va så härligt som chef! :) Men tyvärr så verkar jag inte ha fått de. Dom skulle ha ringt i vilket fall fredag efter två och vi skulle ha börjat idag halv åtta så jag kan anta att jag inte har fått de :p ATTANS OXÅ!!
Så le på att inte ha ett jobb nu så jag klättrar snart på väggarna. Pojkarna har mest sovigt i veckan dom jobbar på hårt som vanligt dom lyckisarna. ;)
Imorgon blir de Ikea Jimmy ville dit dock är jag säker på att de är mest för köttbullarna snarare än shoppingen haha. :p
Känner att jag må lägga upp fler bilder i bloggen, blir som mycke roligare då! Ska försöka ta lite i framtiden. :)


Kommentarer
Carro

Vännen snart ska du se att du hittar och får något as bra jobb :) jag håller tummarna! Jag vill se mer bilder!!! Spännande att se hur du ser ut och vad du gör!! mera uppdatering haha;) hörde att du träffat ida också, vad roligt!

PUSSSSSSS

2010-05-17 @ 17:58:35
URL: http://happe.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0