Cecilia Vs. Kackerlacka

Igar kvall sa lag vi i sangen och kikade pa lite olika avsnitt sa ser jag i ogonvran nagot stort svart kommer inflygandes genom fonsteret. Pa vaggen kutar en sanhar l...............................................................................l stor kackelacka pa vaggen!
Sen markte den val att han hade blivigt upptackt for da jaklar tog den sats. Flog tvars over rummet och landade pa vaggen dar sagarna ar och for att hana mig lite kryper upp och dinglar pa kanten av den andra vaningsangen. De va nara att den floll ner pa den sovande damen nedanfor man jag petade bort den med en sko.
Aldrig i mitt liv att jag kan sova nar jag vet att de finns den spring-glad stor kackelacka i rummet!! Speciellt nar den redan hade stoltserat pa en sang... De va bara att flytta pa sangen och sakerna  forsoka peta fram den rackaren, men de javlar i mig va lattare sagt an gjort for den va juh snabb. De kravdes tva vuxna manniskor, en flipflop, en tranings sko, ett paraply, en ficklampa och en javla massa vilja for att mosa ett ja  ganska litet kryp i jamnforelse. Men tillslut efter att jag stod med en sko i varsin hand och Jimmy petade fram den bakom sangen till ett horn, nagra missar forst, men tillslut sa vann jag. Va helt svettig efterat och de lag grejor overallt, men vi ma ha gjort de nagotsanar tyst for vi lyckades med var 15 min kamp utan att vacka dom tva andra. :O Helt otroligt. Men skam den som ger sig, kunde somna trygt efter de. :)






Kassa bilder men de ar taget med min mobil i stundens hetta


Kommentarer
agneta

Härlig story ;-D du får mig att skrata högt ME LIKE

2010-11-27 @ 12:32:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0