Utkast: Nov. 23, 2010

Risken med hostel ar att de hander att de kommer folk in i rummet lite olampliga tider. Tillexempel nar man haller pa att byta om, nar man ar ledsen eller brakar eller mitt i natten typ vid tva tiden som lever om. Man vet lixom aldrig. :p Nu fick vi precis in 2 fran Brasilien en aldre kvinna och jag gissar hennes son. Hon pratar inte engelska och ingen av dom hade nagonsin hort talas om Sverige. De va faktiskt forsta gangen nan tittar fragande pa oss nar vi sa att vi va fran Sverige. Vi forsokte forklara att de lag i norra europa. Underligt de dara hur man inte kan veta land i varlden. Sverige kanns anda som ett land man borde hort talas om, eller alla fall veta att de existerar. De ar juh liksom inte lika litet som Andorra eller nat.

Annars idag sa gick vi en lang promenad i de helt ok vadret. Inte riktigt solbart men de funka. Imorgon blir de en laaang jobbar dag.. Borjar bli lite le pa att disk, eller diska ar ok nar jag har nat att gora men timmarna nar de knappt ar nan disk ar jag trott pa!! Blir juh uttrakad av att bara sta. :p Men jag kan inte komma ihag om jag borjar 10 eller halv elva.... Tror jag satsar pa tio for att va pa den sakra sidan. Fast tio kanns inte ratt anda..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0