Ska forsoka battra mig!

Fasen vad dalig jag har blivit pa att blogga!!! Ska forsoka battra mig men kan inte lova nat. :p
Efter en 30 timmars lang buss resa sa ar vi tillbaka i Brisbane igen, kanns faktiskt sjukt skont! Carins va val bra men jag trodde de skulle va sa mycke battre pa alla satt, men de ar en bra stad att gora mycke turer och saker for allt ar typ dar uppe. Men resten sjalva stan och hostelen tycker jag inte alls om.. Menmen nu ar vi tillbaka och bada ar nojda och glada! :) Sa nu blir va nog har tills efter jul alla fall, nar mamma och ganget kommer sa ska vi bo hos dom och fira jul och sant. Langtar!!

Nasta helg ar de halloween oxa vilket marks i butiker och pa stan, lite mer an hemma men anda inte i narheten som i USA haha. Far se va som hander, lar bli stor fest pa down under bar men undrar va man ska hitta pa att kla ut sig till.. hmm ma funder pa den lite, ma hitta pa na nytt till i ar!

Bor oxa med en skit trevlig tjej fran lyxele stavas de sa? Haha lite skont att hora norrlands dialekten!!! Bara massa sorlaningar har nere forsta manniskan som jag traffar fran norrland. :) Och forsta personen pa lange som ar normal och trevlig som man kan bli van med. Varligen markliga manniskor man traffar nar man ar ute och reser. Vi pratade lite i rummet om vilket land som har skummast manniskor. Vi va rorande overans om att tyskarna ar varst!! Dels for att de verkligen kryllar om dom har men alla ar skumma och konstiga.. Kanske bara har haft otur men jag vet inte :p. Japanerna ar oxa lite undeliga for dom ser an nastan aldrig i ogonen. Tydligen sa va de orespektfullt fick vi hora av tva amerikaner, spannande att lara sig om folk anda. :p



Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars.
I could really use a wish right now...


Kommentarer
agneta

kloka goda kvinna - älskar dig <3

2010-10-25 @ 08:35:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0