Fran lordagen

Nar man ar backpacker sa far man inprovissera :p Alla 3 strykjarn ar trasiga i hostelet sa va gor man handig som man ar? Jo da man plattar klanningen med plattangen. Den va sa javla skrynklig gick verkligen inte ha pa sig nan av mina pary klanningar sa de va bara borja platta. Funkade faktiskt forvanansvart bra. :p Blev platt och fin sa jag kommer in pa nattclubbarna. :p

Sa va laget i Lordags men jag fick  inte upp en jakla bild. :p
Vi har oxa fatt lara oss att betala tvattmaskinerna med topps istallet for 4 dollar per tvatt, sen funkar svenska enkronor till troktumlan men vi hade inte sa manga sanna med oss. :p



Hade valdigt kul i lordags!!


Kommentarer
agneta

finurlig tjej jag har <3 Allt går....eller hur ;-)

2010-10-27 @ 08:28:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0