Turista i Örebro

Helgen va hur bra som helst!! Em kom hit och stannade tills måndag kväll. Vi turisade runt i stan de coolaste va slottet när vi äntligen hittade vart man fick gå in. Sen blev de party i Lördags men de blev ingen utgång den här gången heller. :p Vi har för roligt på förfesten så vi inte vill gå ut.

De har hänt så mycke saker de senaste dagarna så jag vet inte vad jag ska skriva. :p Våren är här med 13,5 härliga grader och sol dock så stormar de som fan men ändå. Har fått köpa pollen-piller redan.

Sen har jag vart på intervju idag på en mack så jag hoppas verkligen att jag får jobbet!! Tyckte att de gick bra plus att jag fick behålla schemat så de måste va ett gott tecken? Dom rignde precis och de blir en anda intervju imorgon med the big boss!! :D De står mellan mig och en till.

Jag och Jimmy hade års dag i söndags, helt galet vad ett år har gott fort kan inte fatta att ett år har gått. Fast på andra sätt känns de som att vi har vart tillsammans längelänge. :)


Lite turist bilder från helgen, Em har de flesta bilderna i hennes kamera som jag glömde ta innan hon åkte..


Em


På väg upp i slottet


Jag framför slottet




Nere i fängelsehålan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0