Birthday girl.

Hade en helt underbar 21 års dag! Började med tårta, presenter och sång av mamma och Jimmy ( dom va inte helt överens om sång texten men de va vackert ändå.) Sen åkte mamma hem medan jag och Jimmy gick och solade efter de va de fullt upp. Fick både fisk-spa och en klippning i födelsedags present som jag utnyttjade samma dag, så de blev en riktig rå-om-sig-själv dag. Så nu är jag både snygg i håret och har babylena fötter. ;) Fisk-spat va riktigt roligt! De kändes som småsmå bubblor typ de kittlades lite när dom va under tårna å käkade men de va bara skönt. De gjorde inte ont alls eller va obehagligt, bara avslappnande. En riktigt bra födelsedags present som Jimmy kom på helt själv.

Så jäkla nöjd över min födelsedag, kan inte ha önskat mig nå bättre. :D  Nu i helgen kommer Emelie så då blir de väl fortsatt firande med utgång. :D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0