Lindesberg.

De blir flytt för oss till Lindesberg!! Wohoo va skönt med en större lägenhet som jag dessutom valt tapeterna till, blir flytt i början på September. Snabba ryck. ;)
De luktade gammal gubbe där inne men dom försäkrade mig om att efter att städfriman hade städat och dom tapetserat om så skulle de lukta som nytt igen.
Sen så har jag och Emelie bokat in en tvådagars Ullared tripp 6-7 sept, med shopping, vin och tjejsnack. Sen kommer vi hem och de blir flytt för oss båda då hon kanske ska ta över den vi har nu. De blir den perfekta lösningen. Så kanske vi bor kvar ett tag medans dom tapetserar om åt oss och sånt. :)

Med andra ord en riktigt bra dag!



Gammal student bild på mig och Emelie.


Kommentarer
agneta

Oj vad roligt när det händer saker :-) Grattis till lägenhet och första hands kontrakt.

2011-08-11 @ 19:13:46
Em

Så jäkla underbart om det blir så!!!

Wohooooo! Ullared! =D

2011-08-11 @ 20:02:21
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0