Vardagen.

Har lite att uppdatera om men min ipone vill inte koppla upp sig med datorn hemma så jag kan få tag på bildera... Så de får vänta tills jag kommer hem från jobbet i eftermidda.

Emelie har nu flyttat in hos oss och vi har lyckats klämma ner den fula röda soffan ner i källaren och den ligger nu ute på blocket. YEESS!! Nu ska fanskapet bort.
Alla roomis va på gymet igår och tränade, Em tyckte att de kändes bra så nu ger vi gärnet serrni.

Om 7 dagar så åker vi ner till Ullllllareeed som vi räknar ner dagarna och sparar ihop våra slantar tills dess. Vi båda ska juh inreda våra nya lägenheter så de blir shopping av lite nödvändigheter och sånt som vi unnar oss själva. ;)


Idag ska jag på synundersökning för att skaffa linser, de blir spännande. Tydligen så ska dom blåsa i ögat? De känns sådär men skönt att slippa glajorna. Fan va ja börja se dåligt, allt börjar rasa nu när man är gammal ujujuj.

Annars då, de rullar på som de ska. Jobbar, bor med min man, har min älskade vän boendes i samma stad (äntligen!), pengar på banken, massa roligt planerat och en kanon bra familj. Livet är juh för underbart vett ni. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0