Svårt att somna

Ligger i sängen läser bloggar och har på big bang theory i bakgrunden, har svårt att somna.. Kände mig trött i eftermiddags men nu har jag piggnat till igen.
Längtar sjukt mycke tillbaka till Australien! Jajag vet de är ett jävla tjat på de!! Men de är svårt att va nöjd när de är skridskobana ute, regn på de som jag tror vi kallar dag och så fryser de på undernatten. Sen är de som sagt mörkret, de tar kål på mig verkligen. Jag fungerar tydligen som solenergi. Hade jag pengarna hade jag åkt till sydliga breddgrader imorgon och stannat tills maj, eller möjligen förevigt. 😝 Men de kommer I know it!
Okej shake it of..
Sissi kommer vilket är efterlängtat! Sen på fredag äre feest hos Empan i Örebro, ladies night oxå efterlängtat! Sen blir de norrut med en väldans massa planer. Nyår är dock oplanerat än så länge, va ska ni göra på nyår?

Mycket nöjd över mitt första högpoängat wordfued ord!!! 😃



Kommentarer
Em

Vilken fin header. Du var supervacker på bilden =)

2011-12-15 @ 09:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0