Vinter promenad



Jag vet jag vet har inte skrivigt på länge, sorry!
Igår va jag och Jimmy ute på isen, skit fint väder solen sken MEN de va -22. De va fint och skön promenad men mitt ansikte höll på att ramla av eller nåt de va såå kallt!!
Idag är de betydligt varmare bara nå minus grader men vi har sökt massa jobb idag så de blev bara en kort promis. Vi har lite nya mål nu, eftersom Jimmy möjligen har halva tån inne med sitt gamla jobb så funderar vi på att flytta till Örebro. Jag vill bara ifrån Östersund och Jämtland så bara jag får ett jobb så är jag kalas nöjd i Örebro! Tänkte isåfall ha en andrahands lägenhet och känna oss för ett par månader. :) Yey närmare Em och Martin. :D Plus att jag då oxå lite lättare kan lära känna Jimmys mysiga familj. :) Har sökt ett jobb på NewYorker en klädaffär idag som jag VILLVILLVILLVILL ha! Så nu håller vi gemensamt tummarna för mig. :)
Ska köpa ett minneskort läsare imorgon så då ska jag bli bättre på att uppdatera er!


Kommentarer
Emelie

Bara du är närmare än Östersund så är jag nöjd!!!!!!! <3

2011-02-20 @ 22:55:17
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Cecilia

längre från mig :(

2011-02-21 @ 13:24:05
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0