Nyar i Sydney!



HAPPY NEW YEAR!!!!

Nyar i Sydney ar alltid en upplevelse i sig!! Fyverkerierna igar va helt fantastiska har aldrig sett pa maken haha! Sen nar vi skulle ga dar ifran va alla gator inne i stan avstangda och jag har ALDRIG sett sa javla mycke folk pa en och samma gang pa sa stort utrymme som anda Sydneys innerstad ar. De va folk over allt de va som pa yran ganger 10.000 helt galet cool. Alskar aret som har vart och valkomnar 2011 med oppna armar sa far vi se vad de har att erbjuda mig. :) Skriver mer sen vad vi hade for oss och sa men jag orkar inte nu efter att ha sovigt pa golvet av en bil i tva natter sa jag kanner mig lite slut. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0