one week.

Nu jävlar är de nära!..:O Om en vecka den här tiden sitter vi på flyget mot sverige. Men en sak som är bra är att jag slipper ta tåget hem från stockholm. Pappa kommer och hämta mig för att vi sen ska åka ner till Vanessa och Oliver!! Åhh vad jag längtar! Pappa skulle jobba där nere så de blir perfekt, sen att åka bil med pappa bli kul. Vi har lite att ta igen efter ett år så. ;) Annars så hade jag åkt hem med tåget till ett tomt hus för att Mamma är borta med jobbet så de löste sig perfekt. Sen när jag kommer hem blir de att åka till min älskade vän Cecilia i Norge. Längtar efter alla nu så jäkla mycke. De är som att nu när de är så nära så vågar man längta utan att de ska vara för olidligt. :p Men jag vet inte hur de blir sen, kommer jobba i norge och så men jag vill flytta hit. Va ska jag i sverige att göra? Vet inte känner mer och mer att Australien känns rätt. Men de får tiden utvisa. :)

Bra en liten instickare.. Min visdomstand håller på att visa sig, känner hörnet av tanden på vänster sida. Huuu jag som HATAR tandläkare mer än nåt. Men jag har bestämt mig för att den ska få sitta kvar för jag ska sköta den som de mest värdefulla jag har. När man har slutat tappa tänder så ska nåt annat skit dyka upp. :p



Kommentarer
Anonym

Ett stort vitt oskrivet blad ligger framför dig - igen. Otroligt roligt och intressant att se var du tar vägen med livet. Längtar att få göra kyckling wok med dig i köket. På fredag en vecka tills vi ses igen. <3<3<3<3

2011-01-26 @ 06:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0