Sydney Aquarium

Idag va vi på Sydney Aquarium, älskar att gå där gör de varje gång jag är i Sydney och de är lika bra varje gång. Jag blir som en av barna, helt till mig. :p Eftersom de va lite små regn idag så va de så sjukt mycke folk helt galet. Och jag förstår verkligen inte personen som går runt med barnvagn!!!! Åhhh så irriterande dom tar bara plats som inte finns när de är mycke folk. Bär ungen och lämna vagnen utanför! Samma sak på reor och utlets folk som går runt och trängs med barnvagnar inne i proppfulla affärer? Aja dan va kalas bra alla fall. :) Dock så har jag en eventuell stressfraktur i foten.. Gå inte långa promenader i flipflops tydligen. Men jag hoppas att de bara är en inflamation eller nåt så jag slipper gå gipsad och hoppa på kryckor i 6 veckor.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0