Veckan som gått

Mycke har hänt den här veckan, de började med att jag fick typ nässelutslag över hela kroppen som kliade extremt heeela tiden i 1 1/2 dygn sov inget den natten. Fy fan till och med händer och under fötter kliade... Så efter en natts kliande så va jag på apoteket och köpte nå kylbalsam som man blev ljus rosa av.. Så där satt jag i soffan, en ljus rosa uppenbarelse och tänkte att nu har gud de roligt... Men de gick över efter en tripp till akuten mitt i natten efter tungan och halsen svullnade upp. A juste jag hade slagit i tån så jag blödde så jag fick ha en tändare mellan tårna för att de inte skulle skava emot granntån.

I torsdags va jag ledig och njöt av solen i parken, äntligen va de soligt när jag va ledig!! :D
Igår va de Harry Potter som stod på schemat oooo så bra den va!!! De va lätt den bästa filmen, men de va tur att jag redan visste va som skulle hända (läst böckerna) för annars hade de blivit sorgligt. Damerna bredvid satt och grina genom hela filmen, från start till slut. De va roligt. :p
Näe nu så ska vi snart iväg på gymmet och sen ska vi till Jimmys mormor för pre födelsedags middag. Karl´n fyller ju 24 imorgon. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0