Flytt

Ser ut som att vi har hittat vart vi ska bo till hösten, eller ja från 1 Augusti! :D En super fin lägenhet precis vid slottet dvs mitt inne i stan, större än den vi har nu och så ska vi ha den i 10 månader. :) Så skönt att kunna sluta tänka på de eftersom de är inte så mycke lägenheter ute. Ser fram emot att få flytta in!
Nu är de klart alla fall att vi åker upp till Ö-sund till midsommar och har midsommar fest hemma hos mig med Sissi. Ska bli så härligt att få festa med mina vänner igen. Sissi min vän saknar dig massor! Så fram tills dess blir de att jobba och njuta av de varma soliga vädret i ska få i helgen 28 grader! Gött :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0