Grannar!!

Vi må juh ha nå stolpskott som grannar! Innan 9 på en lördags morgon börjar dom borra och renovera?! De här är dom som bor snett nedanför mig, men ändå så skakar de i väggarna och de är så högt så man hör inte tvn och skulle inte kunna prata med varandra. Och de sätter dom igång och göra halv 9 en lördags morgon?! Inte bara en snabbis på två minuter utan dom har hållt på i 20 min i sträck... Nu är de tur att jag va vaken för jag ska jobba men hade de vart en annan helg så hade jag vart flyförbannad. Så gör man faktiskt inte om man väljer att bo i lägenhet. Då får man snällt vänta tills lite senare på dagen och respektera om nån skulle vilja ha sovmorgon. Men nu är hela huset vaken tack vara din renovering!! Happ nu börjar dom igen. Gissar på att dom snart får ett besök av nån granne i huset. Hoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0