Ledighet?

Sitter och planerar lite till sommaren. Niklas min chef frågade om jag ville vara ledigt nåt i sommar och de klart jag skulle vilja de så jag sitter och funderar lite på när. Jag vill juh upp till Östersund och träffa nära och kära och jag tror de blir vecka 30 så jag kan gå på Yran! Ja Yran stråket och allt vad den veckan för med sig. För jag tänker att de antagligen är då dom flesta söker sig hem, plus att de alltid är bäst väder då. :) Annars så jobbar jag två stycken 6 dagars veckor och annars 5 dagars så jag kommer jobba nonstop i sommar. Vill juh häller jobba som en galning på vintern när de inte finns nåt bättre att göra än på sommaren.. Menmen nästa år kanske. Kan juh faktiskt åka utomlands i vinter istället då. :p
Men först blir de upp till Umeå den 18 maj för begravning. Ska ändå bli kul att träffa alla igen! Och träffa min systerson för första gången. :) Farmor tyckte alltid om när familjen samlades <3
Saknar faktiskt min familj där långt upp i norrland! <3


Kommentarer
Anonym

Jag tycker du verkar ha en riktigt schyst chef :) i längtar efter dig också... 1,7 grader idag så du får gärna komma o värma mig <3.

2011-05-03 @ 07:18:18
Madde M

VI SKA PÅ STRÅKET alt. YRAN TILLSAMMANS!

2011-05-11 @ 17:43:26
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0