Besök

Har nu städat klart lägenheten så nu är den redo för besök av Mamma och Urban i helgen. Som jag har längtat att få visa mamma hur vi bor. :) Dom är här mindre än 24 timmar men de är bättre än inget. De är faktiskt mindre än en månad tills vi åker upp till östersund och sen vidare upp till Åre och Pappa. :) Längtar så mycke tills jul! Typ första året på väääldigt länge som jag gör de haha. Vill sätta upp våran lilla gran, lägga ut juldukar och tomtar. :p Näe nu snart ska jag väl ta mig i kragen och baka lussebullar. Men jag tror jag ska fixa mitt CV och söka lite jobb medan jag lix sitter vi datorn. Vill så gärna ha ett nytt jobb!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0