De är meningen, eller nåt

Idag för första dagen på läänge kan jag meddela att solen lyser! De är som att vädergudarna hörde mina desperata kall på solen. Blev inge Boda Borg för oss idag, tråkigt men sant.. Empan hade mycke att plugga så hon skulle inte hinna. Men vi hänger läpp för de, idag blir de in till Örebro för lite shopping till hemmet, klippning för Jimmy och biomys i kväll. Åkte aldrig in igår utan de blev en stenhård 30mins omgång på krossen svetten bara rann och sittupps på de. Gick och åt lunch en sväng och sen en lång promenad runt lindesjön. Så jag va rätt mör när vi kom hem igen, men de blev bara nån timmes vila för sen blev de födelsedags firande hos Jimmys mormor. Alltid lika trevligt, men jag kände att jag saknade min mormor då. Nu har jag tränings värk i magen bla. Men de är skönt på sittsätt me. Har precis kollat igenom alla bilder på fejan som jag är taggad på och Take me back to the other side of the world please!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0