Riktigt bra helg!

Jag har haft en kanon helg även fast jag har jobbat. Mamma och Urban kom i lördags, även fast dom bara stannade över natten så hann vi gå på mejk, sätta upp en tavla och spela wii. Tråkigt att dom har åkt men jag åker upp om ca tre veckor. :) Min lillebror har tydligen bokat uppkörningstid, men skitungen vägrar att säga när! :p Men efter jul nångång de är allt jag vet eftersom han fyller 18 först den 23 dec.
Sen igår jobbade jag och åkte direkt till Empan efteråt. Vi åt kinamat, firade första advent och prata bröllop. La mig dock ganska tidigt eftersom jag öppnade idag, så skönt att sova en timme längre och slippa pendla. Är ändå trött så de gör ont..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0