Det är meningen helt enkelt!

Okej jag har nu fått en bekräftelse från universum att jag helt enkelt ska åka på min tripp som jag har planerat med Emelie och Jimmy. För idag fick jag reda på att jag får löneökning! Wooohoo de satt fint just precis nu när jag har bestämt mig för att jobba så mycke som jag får och spara varje slant som jag inte måste lägga ut på hyra och mat. Så de passar ypperligt bra. Okej ni sitter som på nålar så jag kan berätta då. Vi, jag och Empan, ska i Februari möööjligen mars åka till Phuket och gå en bartender kurs på en månad. Sen när månaden är klar kommer äntligen min kära sambo ner (som jag kommer sakna så de gör ont) och vi tre reser runt ca en månad och jobbar som bartenders och upplever de vackra landet Thailand!! Har alltid velat åka till Thailand igen och gå en bartender utbildning. Känner att jag behöver den utbildningen sen när Jimmy börjar Polishögskolan uppe i Umeå. Pappa har juh lite kontakter i krogbranschen däruppe så en bartender utbildning känns nödvändig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0