Fredag eller lördag?

fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?!fredag,lördag?! Vilken ska vi välja? De är Halloween fest både på fredag och lördag på villa stumpis men vilken dag ska vi välja? Fredag vore bäst för mig och Empan eftersom hon ska plugga och jag jobba på söndag, meeen äre de bättre drag på en lördag kanske? Väga för och emot... Kan inte bestämma mig! För övrigt har jag snickrat ihop bokhyllan nu pjuh de va en kamp men nu står den klar, nästan alla fall. Benen ska på men de finns inga hål för dom så jag vet inte hur dom hade tänkt att de ska gå till? Ska snart dra och träna så jag kanske kommer på nå smart. På Ikea möbler brukar man juh aldrig behöva skruva egna hål väl? Okej insåg precis att de inte går lägga upp bilder?!! Vad är detta nu då? Sen när ändrade dom de? Går bra nu haha.. försöker lägga upp via ifånen strax.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0