Akuten och Ullared

Ännu en gång har de vart en händelserik vecka som började i helgen. I söndags så mådde jag aaas dåligt, hade vart ut i lördags så tänkte jag att jaja är väl bara ovanligt bakis. Men efter att ha spytt konstant hela dagen och hade en sprängande huvudvärk i bakhuvudet så tänkte jag att de aldrig kan bero på alkoholen för så mycke hade jag verkligen inte druckit! Så när jag fortfarande spydde 23.00 nästan 24 timmar efter att de börjat och huvudet om möjligt gjorde ännu ondare så blev mina roomis orolig och tyckte att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen. Dom sa att jag skulle åka ner akut för att få en utredning. Åkte till akuten och fick ett rum och dropp i armen. Efter blodprover och magnetröntgen och sextimmar senare så va de ingen blödning i hjärnan m.m så dom sa att jag fick stanna om jag ville men fick oxå åka hem om jag ville. Jag vill hem men fick fint lova att åka tillbaka nästa dag om de inte hade blivit bättre. Mår lite konstigt i kroppen än men de är mycke bättre. :)
Sen i tisdags åkte jag och Empan till Ulllareeed, som vi hade längtat!! Vi hade redan diskuterat hur inget utom möjligen dödsfall skulle stoppa den resan så ett litet sjukhusbesök skulle inte stoppa oss. De onda och känna sig dålig ignorerade jag. Vi hade de super bra!! Såg till och med Ola-Conny tidigt på onsdags morgonen, vi heja men han verkade inte speciellt pigg på att ställa upp på bild. Bilen full med påsar och plånkan betydligt lättare så körde vi hem efter två härliga shoppingdagar med massor av fynd!
Jaa så ser de ut i mitt liv för tillfället, flyttar imorgon eller på måndag till ny lägenheten, ska försöka åka upp till Umeå och hälsa på pappa runt den 20 sept och vilar upp mig så jag blir frisk. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0