Godmorgon.

Godmorgon alla. Själv har jag stått och jobbat i 1½ timme redan, åkte hemifrån redan klockan 06.00 i morse. Ut på dom mörka och regniga vägarna. Är nog ingen morgon-människa längre, ändå la jag mig jätte tidigt igår.. Vid nio är en rimlig tid att kliva upp och sen jobba eftermidda/kväll. Att man inte får OB på tidigamårnar!? Så här står jag och svajar bakom kassan denna väldiga folktomma morgonen. Men lyssnar på morgonradion i mina nya snygga jeans så jag har de rätt bra ändå. Sen på lunchen ska jag till ikea och så en ny byråkant en spegelvänd till den jag har.  


Kommentarer
agneta

god morgon Beautiful! Vilken färg på jeans... blå, svart...

jamen sjung i bilen så blir det ljusar och du fylls av härlig glad känsla när dina favoritlåtare hörs <3

2011-09-19 @ 09:36:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0