Surround yourself with people who believe in you.

Har redan duschat, sminkat mig, ätit frukost, diskat och städat hela lägenheten och klockan är inte äns 11 än. Jag som ändå tyckte att jag sov ganska länge. Känns skönt att kliva upp tidigt, har börjat uppskatta de. När man inte måste kliva upp tidigt gillar jag de. :p
På onsdag så åker jag och karl'n upp till Umeå för att hälsa på Pappa och se hans nya stuga. Ska bli kul att åka bort några dagar. Hoppas att Oscar oxå åker upp då så man får träffa sin lillebror me. Så nu ska jag boka flygbiljett och buss biljett till oss så är vi nästan där.
Btw de är helt gaalet, de är sommar varmt ute!! Fick en chock igår när jag gick ut och kände hur varmt de va. Hur ofta är de de i slutet på september? Jag gillar de alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0