December

Gu va November och December flyger iväg. Och det har snöat i Umeå konstant i två veckor idag, och stockholmare får krigsrubriker över snö kaos.. Ohwell.
Annars så händer de inte så mycke spännande, ska jobba alla dagar nu innan vi åker ner till ÖSD nästa torsdag så de blir långa dagar med mycke paketinslagning. Men de blir roligt att hjälpa glada människor. 
Höll på att glömma, klarade ett av mina mål på gymmet idag, med råge! Bänkpress med fristång 30kg 10 gånger va målet, körde 30kg x 11! Den sista va fan bara vilja men jävlar va bra de kändes! De är polistestet för kvinnor måttet som jag klarade. Roligt att se hur mycke man utvecklas på gymmet, klarade knappt stången utan vikter ibörjan haha. 
 
Har ändrat Nyårsplanerna helt och hållet, först va planen att åka på nyårskryssning med ett stort gäng men de blev på tok för dyrt för en kväll. Sen skulle vi ha nyårsfest på frösön men Em och hennes syster mm åker på kryssnigen och jaa de rann helt enkelt ut i sanden typ. Men de gör inget för nu är planen att jag och Jimmy åker ut till Pappas supermysiga stuga, tänder brasa lagar nyårs supé dricker champange och bara mysa helt enkelt. Får göra det jag ville göra mest! Kan inte tänka mig ett bättre sätt att välkomna 2013, eller ja.. på en sandstrand i värmen men man tager det man haver. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0