Valentine

Sitter som fastklistrad vid photoshop och fixar med årets alla hjärtans dag pyssel, med melodifestivalen i bakgrunden. Kan inte påstå att jag är imponerad av låtarna ännu... Karl´n är ute på festligheter med sina gamla lumparpolare så då passar jag på! :) Inte har ni väl glömt att det är Valentines day på tisdag? Och de spelar ingen roll om man har en "partner" eller inte utan jag tycker att man ska uppvakta alla man håller kär! Föräldrar, släkten, vänner, pojkvän/flickvän, husdjur what ever. Jag vet att de är många som tycker att de är ett påhitt de här med alla hjärtans dag, att de är affärer som kommit på de? OCH?! De är väl en alldeles förträfflig dag att visa lite extra uppskattning till nära och kära tycker jag. Mycke bättre än påhittet påsken, med julmat/"påskmat" (igen) och maaassa godis.. Anamma Valentines day! De gör jag varje år. :D







Kommentarer
mamma

<3 och du gör det BÄST av alla :)

2012-02-12 @ 08:42:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0