Flygrädsla!

Efter mitt bungy jump hopp så har jag plötsligt blivigt fruktansvärt rädd för att flyga.

 Så efter en traumatisk upplevelse upp till Umeå i höstas då jag grät på vägen upp och pappa och Jimmy tvingade i mig lite alkohol på vägen hem (hjälpte faktiskt något.) Så känner jag inför min 5,5 timmes resa till Teneriffa om nio dagar vore skönt med något slags lugnande. Va inne på Life först och där fans de nåt naturläkemedel (vill helst ha något naturligt) tugummin som skulle hjälpa men de kosta 275 så jag blev snål. Ingen garanti att de hjälper ju..
Så gick jag på apoteket och frågade men de hade dom inte, ingen big deal. Men de va de tanten sa efteråt som jag är häpen över haha. Hon sa att jaa men de är bara att du inbillar dig att du kan flyga, att du peppar dig själv innan flygningen. SVÅRT att dölja min snopenhet, jag trodde hon drev med mig?! Hallå lilla gumma rent fysiskt är det OMÖJLIGT att jag kan flyga, de kan inte människor göra. De är ju som att försöka ljuga för mig själv titta på den blåa himmelen och övertala mig själv om att den är knallröd. Och om jag frågar om de fanns nåt som lugnar nerver så lär de inte hjälpa att "peppa" mig själv innan flygningen?!??

Visste inte vad jag skulle säga eller vilket ansiktsuttryck jag skulle ha, blev nån förvrängt leende blandad med chock och dumförklaring. Men tack lilla gumman gud vad det hjälpte mig. verkligen. ojoj va jag känner mig lung inför resan nu,pjuh peppa pepppa.  Goddamn de är de dummaste jag hört på ett tag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0