Flytt, jobb m.m.m

Oj de händer så mycke runt om kring mig så jag har inte orkat skriva nåt. Håller mig uppdaterad på facebook och instagram så bloggen har glömts bort helt enkelt.

Men nu har vi flyttat till UNDERBARA UMEÅ! Vi trivs skit bra faktiskt trots våra ynka 18 kvm. Lägenheten har vi fått i ordning riktigt bra, bara tvn som ska upp på väggen men annars så. Trivs faktiskt bättre i denna lägenhet än vår förra, de trodde jag aldrig! Tar ca 3 min att trampa in till stan plus super låg hyra.
Har även fått jobb på Smycka och jobbade min första dag idag. Riktigt härliga människor som jobbar där! Så där kommer jag trivas nu i sommar. Mycke att komma ihåg och mycke att lära sig med de är ju bara roligt när det är nåt som jag är intresserad av. Verkligen något jag skulle vilja fortsätta jobba med även efter sommaren.
Nu säger Jimmy att jag må sluta skriva för nu börjar ju faktiskt Sverige matchen!!
Nu är ni lite mer uppdaterad och kanske fortsätter jag stilla eran nyfikenhet bättre i framtiden.
Två bilder från några dagar efter att vi flyttade in :) Två bilder och ni har sett hela lägenheten haha ajemen!


Kommentarer
agneta

Tack, kommer snart och kollar på riktigt. <3

2012-06-16 @ 09:27:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0