Träning

Jag och Jimmy tränar ju ganska mycket nu för tin, har inte så mycke bättre för mig lixom. Så igår skulle vi göra nåt nytt nu när de är varmt och soligt och vårigt ute så gav vi oss ut på mitt livs första jogging tur.

Jag kör en timmes krossträning vart tredje träningspass och tycker väl ha fått för mig att jag fått bättre kondition.
Krossen är en jävla barnlek i jämförelse! Började småjogga i början för att sen kom Jimmy på den briljanta idén att vi skulle köra intervaller. Promenerar till första orangapinnen sen kuta allt vad man jävlar inamma kan, som om man blir jagad av en galen älg. Jag kan juh inte va sämre än Jimmy såklart, så även fast jag igenligen inte orkar springa så fort så gjorde min hjärna de ändå. Jobbigt som fan. Dog. Skratta för att de va så löjligt jobbigt. Och ja så höll vi på ett tag.
Om nån hade frågat mig om man får träningsvärk efter löpning hade jag sagt nejnej de kan jag inte tänka mig de är ju kondition. Tji.fick.jag. Gisses vilken värk jag har i mina ben, på ställen man inte brukar få ont i, plus på båda sidorna av magen. Vakna varje gång jag skulle vända mig i natt.
Uppenbarligen bra träning, så nu blir det intervallträning, meeen jag ska stretcha efter!!!


Kommentarer
agneta

Bra du e med dig själv! Skrattar oxå tror jag fattar hur du har det med dina muskler. Härligt tjurig är du ju å ;-) puss

2012-03-16 @ 13:25:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0